Tronic » Zakelijk
Tronic: Informatie van A tot Z
Artikelen 1 - 7 van 7 in de rubriek Zakelijk

Zakelijk

Europese regelgeving en normen

Europese richtlijnen zijn bindend ten aanzien van elke lidstaat waarvoor zij bestemd zijn en dienen binnen een bepaalde periode door deze lidstaten omgezet te worden in nationale wetgeving. De EU naas… Diversen, 16-06-2010

Europese richtlijnen

Om de gemeenschappelijke Europese markt een duw in de goede richting te geven, werd in 1985 de Europese Akte opgesteld. Onderdeel van dit verdrag zijn de richtlijnen, welke bindend zijn ten aanzien va… Diversen, 11-06-2010
Het koopgedrag van de klant

Het koopgedrag van de klant

Om commercieel te leren denken, heeft men de commerciële economie uitgevonden. Men bekijkt hierbij de beslissingen aangaande de inkoop en verkoop -de marketing- van goederen en diensten. Willen we mar… Zakelijk, 11-02-2009

Persoonlijke verkoop of reclame?

Topverkopers analyseren de markt, leggen contacten, kweken interesse, en reageren op bezwaren van potentiële kopers, voordat zij de order binnen hebben gehaald. Hoewel veel mensen geen hoge dunk hebbe… Diversen, 25-06-2010

Reclame en promotie

Marketeers moeten uit de vele communicatiemogelijkheden de beste promotie-instrumenten kiezen om de klant over de pluspunten van hun product te informeren. Zij moeten de aandacht trekken en die lang g… Marketing, 01-07-2010

Verkoop en de omvang van de buitendienst

Om ervoor te zorgen dat verkopers hun tijd zo efficient mogelijk besteden, wijst de verkoopleiding iedere vertegenwoordiger een bepaald werkterrein -met zijn eigen afnemers- toe. Er dienen dan twee be… Management, 27-06-2010

Verkopen en percepties

In de wereld van de marketing is perceptie de realiteit. Men bedoelt hiermee dat de consument de wereld waarneemt door zijn eigen perceptie van deze wereld. Feitelijk kan het ene product beter zijn da… Marketing, 15-04-2010
Schrijf mee!